Allvarligt snack med Mamma

Ja jag har ju blivit så känslig för kritik jag. Mamma hade ett allvarligt snack med mig om pengar idag och
att jag borde spara så jag blev lite ledsen i ögat. Men jag vet ju att jag måste spara, och jag ska det.

Jag hatar blogg.se
Jag hatar blogg.se
Jag hatar blogg.se

Jag är verkligen dum som klagar men inte gör något åt det.

By the way. Det jag skrev var typ att resan hem gick bra, tog 12 timmar och vi fikade hos Maria i Sundsvall
Sen att jag och Helena har påskpyntat lite hos Pappa idag (jag tror inte han vet hur man gör) och att Mamma fick en påskblomma hon med naturligtvis.

Det här är Mammas bild. Hon är himla duktig med sin digitala systemkamera. (Jag vill också gärna ha)


42503-491

Tack och hej!


Kommentarer
mams

Tack o tack.... så´na stillbilder kan du också ta. Det är jag alldeles säker på.
Nu är det sängen... gäsp och go´natt!

2007-04-04 @ 23:56:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0