Drømmande

Wehee, idag har jag fått tillbaka min kamera, så nu ska jag børja fota lite igen:) Barnen ær ju rætt fina motiv nær de ær ute i skogen och plockar vitsippor, må jag sæga. Æntligen børjar solen titta fram igen efter før många dagar med regn och gråvær. Imorgon ska jag putsa fønster så det ær bra det, så jag ser om det blir rent.

Sitter och læser på resedagboken om folk som vart på Island. Det ær så spænnande alltihop. Ær rædd att jag fantiserar ihop før mycket underbart så jag blir besviken nær jag væl kommer dit. Men jag kan inte låta bli. Jag har gått och drømt om att åka dit ænda sen jag var... typ 14 och nu ska det alltså bli av. Det ær en av mina drømmar i livet som ska besannas, ja ni kanske førstår hur glad man ær:)

Ivar och Viktor har lovat att fråga mamma och pappa om de får komma och hælsa på. Jag har ju berættat før dem om att man kan bada utomhus jættevarmt och att man kan rida på islandshæstar, de nappade på idén om att besøka mig;)

Markus ær på kick-off på jobbet idag, de har blivit uppkøpta av wm-data, så det ær alltså dær han jobbar nu før tiden. Så jag får sova ensam inatt och det blir skønt, før jag har inte sovit særskilt bra på sistonde. Man får ju slåss om tæcket på nætterna och dessutom stiger han upp vid halv sex. (Ja, vi har fler tæcken men det ær ju mysigt att dela)


42503-506


Kommentarer
mammselen

Jaha, ja... det är dit du ska.... jätteroligt och spännande tror jag at du kommer att få.
Tycker också att familjen Amundsen ska komma och hälsa på. Annars kommer du ju att längta ihjäl dig efter Ivar och Viktor. Och det vill jag inte attt du ska göra.... längta ihjäl dig, alltså.

2007-04-26 @ 21:49:01
elin & alva

hej!!
vad heter familjen du ska bo hos på island?
de har ju ganska svåra namn!
kram kram

2007-04-28 @ 12:05:13
ulliz och elin

här är det FEST!!!!!!
WEEEE
vi saknar dig... ingen riktig fest utan biggan!!!
- jag är sååå full, biggs!!!! =) / elin
_ hoppas du får det JÄTTE kul på island, vi önskar dig verkligen dig detta!!! / ulliz

VI VILL SE BILDER!!!!!!!!

kram kram kram i massor!!!!

2007-04-28 @ 21:35:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0