Jag blir arg nær ni tar mitt godis!

Hela långa påsken har jag fått stå ut med dem. GAMARNA! Som bara TAR & TAR! Jag får inte ha mina godisar ifred. Inte mitt naturgodis heller. Før så fort man har nåt gott så ær de dær, gamarna! Åh, jag blir så trøtt. Så kommer man tillbaka hem till Drøbak och tror att ens godispåse ska få vara ifred, men nej, de finns hær också.... Markus-gamen har idag ætit mitt godis tills jag blev arg på han.

Jag førstår Oskar. Jag førstår alla kænslor runt hans fetaost!

42503-502


Kommentarer
mams

Oj... ursäkta.... ska inte göra så nå´ mer...

2007-04-10 @ 22:11:17
Mi

Hehe, jag känner mig skyldig ;)

2007-04-11 @ 08:10:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0