..jobbigt..

Usch det ær så många som sæger sin mening att man glømmer tillslut att allt handlar om en sjælv.

Vædret har vart helt strålande idag och jag har fått mycket gjort. Stædat hus och lagat mat. Blev ingen boxning idag, skyller på min nedåtgående humørkurva. Ivar & Viktor fick sina presenter idag. Racerbilen blev førstås vældigt populær och jag lyckas alltid få dem att børja bråka om sakerna:/

Nu sitter jag och tittar på Lisebergs øppettider och længdgrænser før deras åkattraktioner. Hur det nu blir med allting. Men det får vi se.
Msn vill inte funka heller. Skit, før jag vill ha en låt av någon.



Kommentarer
mammselen

Mitt msn fungerar inte heller. Tråkigt...
Annars är det bra,förutom at jag har huvudvärk. Men det går över.
Ingen säger sin mening till mig... Inte om mig, om sig själv eller om något över huvud taget. Det är alldeles tyst här.
ALLA har åkt....

2007-04-12 @ 20:17:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0