Lika bra som förväntat:D

Igår körde vi klockan nio från Sundborn och var framme här vid sex-tiden på kvällen. Jag körde hela vägen och det gick hur bra som helst. Var knappt trött någon gång. Sista biten mot Lycksele var dock lite seg... man förväntade sig att Lycksele skulle ligga bakom varje sväng. Till slut gjorde det ju det också. Gjorde inte så mycket mer än att fräscha till oss innan vi drog ut på hoteller. Det var nästan ett och ett halvt år sen jag var där sist och man kände ju inte igen lika många som man brukar, men kul var det kan jag lova!
Roligast var nästan när vi helt plötsligt fick syn på Johan! Haha, vilken överraskning, det hade vi inte väntat oss!
Dj:en var helt kass och hade nog aldrig hört talas om "Grace Kelly" men men... Han spelade Alcazar en gång i vart fall och då blev vi nöjda:)
Sen hittade Helena en kille hon skulle gifta sig med "snarast möjligt" och bosätta sig i Kalix:)
När det var slut drog vi till Tre Kronor. Ja, jag vet vi skulle ju på Laponia men det var Johan som bestämde... :/ Pizza och ett utbrott om fruntimmer och fetaost, haha...
Kom hem halv fyra och bäddade åt Johan på soffan. Idag har vi moffat Sibyllastrips järnet!

42503-489   
42503-48742503-488

Han där till vänster har vi dock inte sett till. Han är i Åre, tråkmåns:/


Kommentarer
mams

När blir bröllopet? Får man komma då?

2007-04-01 @ 15:35:53
helena

Ja eftersom att jag ska åka till Norge igen och inte kommer tillbaka förrän i sommar så går bröllopet av stapeln då, i kalix. du är bjuden. Sen ska vi flytta till lillsele. puss och kram

2007-04-01 @ 16:25:15
mamma

Jag tackar och bockar.... neeeej, NIGER!

2007-04-01 @ 18:53:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0