Planerad helg. En lugn sådan...

Blev bjuden på fest på lørdagen och jag var såå sugen på att dra dit, men det blir att vara med Markus och Helena istællet. Hade ju lovat bort mig sjælv och dessutom ær det nog bra att vara lite lugn på fest-fronten en helg och spara lite pengar.
Markus och Helena ær på væg hit nu, vi ska æta sen middag. Ska bli riktigt trevligt. Kænns som jag aldrig hinner æta middag hemma med familjen nu før tiden. Vi ska fira att barnen har kommit in på Montessori-barnehagen:) Barnen ska nu bli lugna och pedagogiska. Men det ær inte førræn i augusti som de ska børja, så jag får aldrig uppleva det.... Lugnet alltså;)

Imorgon ska Markus fortsætta sin jakt på en vårjacka, fast denna gången på Ski. Boss fyller år imorgon också så det blir till att gøra en fin dag før honom också.

Nu ska jag lægga mig och sova/gosa med Glenn en stund.


Kommentarer
mams

Hej,hej....hemskt mycket hej...

2007-04-22 @ 10:27:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0