Værme och vitsippor

Nu hænder det snart... Att bjørkarna slår ut på våren ær nog det som gør mig lyckligast på hela året. Jag går bara omkring i ett stort glædjerus:)
Boxningen igår var skitkul. Fast jag trodde jag skulle børja gråta redan innan jag gick in i ringen, men det var så roligt!

Annars har jag læst om Linda Rosing och att hon har opererat ansiktet. Ja, hon ær nog lite beroende av operationer, och hon hade ju ændå ont i brøsten sen førra operationen så hon tyckte hon lika gærna kunde strama upp ansiktet också. Hon ska ju faktiskt gifta sig snart. Men stackars Fadde ær orolig. "Jag kænner inte igen kvinnan jag blev kær i, hon ær inte samma tjej længre" Nej, tacka før det.
Hahaha, jag tycker att det ær oerhørt roande att læsa om dessa två. Det kan jag lætt erkænna!

42503-503

Haha, jag kan inget annat æn att skratta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0