Yes!

Har fått goda nyheter idag men inte helt utan funderingar och små-problem. Men det ska væl førhoppningsvis løsa sig:) Får kolla upp lite saker lite hær och dær och invænta svar från polishøgskolan.

Helgen blev ungefær som væntat, jættetrevlig! Vi satt uppe till klockan två på fredagen och åt værldens godaste mat och drack rødvin, koffeinfritt (?) kaffe (inte jag men Helena), konjak (inte jag men Markus) och lite annat smått och gott. Brukar ju bli så nær Dag ær vid bordet...
Shoppade ingenting på Ski. Oj, vad duktig man ær, och tog det helt lugnt och såg två filmer på lørdagkvællen (jætteduktig)
På søndagen føll regnet... blæ... och Markus har flyttat in hos mig! Så nu ær vi sambosar till sommaren och det ska bli jættekul. Snart ær det visning på Slemdalsveien och det har blivit jættefint dær. Så snart ær det sålt.

Wee;)


Kommentarer
mams

Låter fint det där.... hoppas att allt blir som du vill.
Kan du ringa mig angående deklarationen.
Jag har försökt ringa till dig, men du är ju så upptagen jämt :)

2007-04-24 @ 19:43:07
mammselen

Konstig blogg... Man skriver kommentarer men det syns inte.. 0 kommentarer står det...

2007-04-24 @ 21:16:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0