Hej alla glada:)

Jag är okcså glad:) Jag har inte jobbat sen i tisdags och har bara gjort en massa roliga saker med Markus. Vi har gjort det mesta isländska, blue lagoon, gullfoss, geysir, tingvellir, islandshästridning, glaciärspaning... Tyvärr åker han hem inatt, men så är det bara tio dagar till Mamma och Maria kommer och då blir det kul igen.
Igår hade vi tre andra nordjobbare på besök här också, de sover fortfarande men sen ska vi ut på äventyr igen. Grottforskning:)
Har tagit en massa bilder så det kommer.... men nu måste jag nog faktiskt pussa på Markus. Hejsvejs!


Kommentarer
mammselen

Jag är också glad.
Jobbar du dygnet runt nu.... för att få lite ledigt när vi kommer?

2007-08-30 @ 07:55:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0