Krossa mig inte nu bara.

Min näst bästa familj betalar biljetten hem om jag kommer den 13:e.. Jag ska fråga SH efter helgen om det går bra att jag slutar då. För då har jag fått min augusti-lön tror jag. Men om han säger nej blir det problem... och jobbigt. Vill ju lösa det så smidigt som möjligt ändå.
På ett sätt känns det också lite dumt. Man ska ju inte ge upp när det är jobbigt heller. Men man ska inte ta oförtjänt skit heller. Och jag kommer inte att vara med när vi samlar ihop fåren från fjällen. Men väger en bra upplevelse upp tio tillfällen av elakheter?

42503-664

OCH KAN NÅGON SNÄLLA BERÄTTA VILKEN ÖGONFÄRG JAG HAR?


Kommentarer
Kate

Man behöver inte hålla ut hur länge som helst bara för att man ska. Mamma tycker att man kan ge upp innnan om det är alldeles för jobbigt. Man ska inte läta saker förstöra en bara för att man är envis. Sådetså. Puss och kram! Jag saknar dig!

2007-08-31 @ 00:23:35
irene

BLÅ. Och du är nog "ljusblå" ända in i själev skulle jag tro
;D

2007-08-31 @ 19:54:08
irene igen

jag tycker nog också som Anna-Lena. Varför kämpa tills man knäcks? Ingen blir gladare för det.

2007-08-31 @ 19:55:19
mac

Har du ögon ? de har jag knappt sett....

2007-08-31 @ 21:17:22
mammselen

Det där var inte snällt, Mac...

2007-08-31 @ 21:21:10
mammselen igen

blågröna...eller grönblå...

2007-08-31 @ 21:22:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0