Lamm-hjärta-gryta

Ännu en dag till ändå:) Det känns som det blir lite mycket klagning här i bloggen men den följer min sinnesstämning. Ni ska bara veta hur mycket ältande Ossian får höra!
Fiskbullar till lunch. Visste inte vad jag skulle laga till middag. Ringde Ossian och frågade, för jag vågade inte fråga SH. Han blev sur och ringde mig "Varför frågar du Ossian och inte mig?!!" Jag kan inte fråga dig om saker för du blir bara sur för att jag inte är tillräckligt självständig, och frågar jag inte blir du sur för att det blir fel, svarade jag. Lite käft åt båda håll och jag blir mer och mer hysterisk och till slut verkar allting bara gå in i huvudet på han "Vågar du inte fråga?" Nej precis. Sen förklarade han lugnt och sansat vad vi skulle äta till middag och att han skulle komma hem och hjälpa till.

Sen lagade alla tre en god gryta av fem lamm-hjärtan. Det var gott. Gudni (SH=shithead) verkade så nöjd över att vi hade lagat den tillsammans så. Ganska trevlig stämning ett tag. Skönt det. Så man kan andas ett tag.

Ikväll ringde Pappa och frågade hur det var med mig. Hade hört att det var lite jobbigt. Sen sprang systrarna Kallur på DN-galan "tyst, tyst" Haha...
Men tack alla ni som är så söta och stöttar mig. Det känns bra:)
Mamma, Irene (Du FÅR gärna komma du med och hälsa på;)), Elin & Alva (Hoppas allt är bra med er!!) Per-Erik (Du är snäll som ger mig snälla sånger!), Maria (som jag alltid ringer och gråter till), Johanna, Helmert, Markus min kärlek, Hela min Norge-familj (Jag vill krama mina barn...).
Kate tänker säkert också på mig:P

Ni är fina!


Kommentarer
macke

Tveksam på kate då, men du
har ju så många andra som tänker på dig så de håller väl? Inte så länge kvar tills jag åker nu !!! ;)

2007-08-08 @ 05:54:44
anna

håll ut gumman! du är bäst vet du, ingen tvekan om saken. synd bara att du lyckades hamna hos det största puckot på Island men det är antagligen på tiden att han möter lite motstånd. stå på dig! jag letar bostad som en galning och har pratat med morten men förstod inte allt som han sa, jag hör av mig till dig senare. tusen kramar! tänker på dig

2007-08-08 @ 09:14:38
Kate

Mäh, klart jag tänker på dig, jag tycker ju att du är cool!

2007-08-08 @ 18:02:01
mamma

Jaha... :D
Ursäkta så mycket...
Jag visste inte vad SH betyder.... :D

2007-08-08 @ 22:03:57
irene

Men så bra - ni fick kontakt tillslut. Bra. Det är kanske det du ska lära dig?
nej, tyvärr. Jag KAN inte komma...

2007-08-08 @ 22:26:57
Mi

Nu kan det nog bara bloi bättre ;) Puss och kram!

2007-08-08 @ 22:55:43
elin & alva

TACK!
allt är bara bra... har haft en jätte förkylning i 18 dagar men tillhörande lock för öronen!
mindre kul... men det håller på att gå över nu... äntligen!!
kram kram kram
p.s saknar min tränings kompis! =), har tänkt börja på korpen nu när de startar efter sommaren!!.D.S

2007-08-11 @ 12:40:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0