Livrädd.

Så skönt det var med äntligen fredag- som vanligt alltså. Men natten till fredag höll jag på att svimma av skräck. Det var längesedan jag var så otroligt himla livrädd!!
Jag och Ossian sov i Grimsstadir och jag vaknade på natten av att en man skrek i huset och sedan gick några steg. Var helt bombsäker på att det var en galning nere i köket på väg upp för att mörda mig. Hjärtat slog i 180 och jag svettades som en gris. Efter några sekunder vågade jag ta mobilen och ringa till Ossian. Hörde hans telefon och sen att han gick till toaletten. Vågade fortfarande inte göra något. När han kom ut ropade jag på han och var livrädd. Tydligen hade han drömt en mardröm och skrikit rätt ut och sedan gått i sömnen, han vaknade när jag ringde honom. Han drömde att en fisk åt upp honom. Haha.. Jaja, var fortfarande skärrad så jag bytte till ett rum innanför Ossians. Sen fick jag allafall sova lugnt.


Kommentarer
mamma

Undrar just om det var när hundarna rev Hasses får, som du var så där rädd senast.
Islandshästridning... tror du att vi kan få en lite tur på Islandshäst?
-Det M Å S T E ni göra, var det en på jobbet som sa.

2007-08-12 @ 09:41:05
irene

Långtråkigt har du i
alla fall inte :)

2007-08-12 @ 17:56:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0