"Men jag älskar dig så mycket"

Han är så söt och skriver så söta sms...

Igår höll jag på att blåsa bort. På riktigt! Tappade balansen hela tiden. Sen regnade det. Tydligen äkta isländskt höstväder. Och mitt i allt det där får jag ett sms av Markus där det står att han ligger i solen där hemma. Jaja.
Just nu går tiden skitsakta. Jag har gjort halva tiden ungefär. Men det är helt lovely med helg nu allafall. Tänkte att jag skulle till Reykjavik och gå ut men vädret blev så jobbigt så det är mer lockande att ligga i sängen framför datorn, eller se film. Har ju fyra stycken;)

Igår skulle vi ha ätit fårhuvud igen men det var visst bara ett kvar så det räckte inte. Synd, för jag var lite sugen på att prova det igen. Kommer man bara över den psykologiska biten är det faktiskt gott! Men det blev levergryta istället. Finns det förresten rekommendationer från Livsmedelsverket om hur mycket lever man bör äta? Blir ganska mycket här. Gott det med:)

Trevlig helg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0