Nu har jag gjort vad jag kan.

Och då kan jag vara nöjd. Liftade till Bruarland och pratade med dem och de kan kanske hjälpa mig med bil, om inte skulle de betala mig för det arbete jag gör där. Målade en vagn idag i några timmar och sen fick jag skjuts hem igen för imorgon fanns inget arbete för mig. Nu kan jag inte göra så mycket mer.

Pratade just med en vän till min norge-familj på msn...

Trine säger:
alt bra her, var sammen med gutta i går og de vil at du skal komme tilbake
Birgitta säger:
kommer ju snart tilbake :)
Trine säger:
viktor sa: gitta kommer snart, hun må bare vente til det kommer et fly å henter henne...de er SÅ søte :)

Tjoho, mina barn saknar mig:) Och jag saknar dem!

42503-559




Kommentarer
anna

aloha darling, jag har inte haft så bra internetmøjligheter men billi ringde mig igår och sa att du hade varit och hælsat på. han verkade rætt uppspelt :) tyværr så sa han att han inte hade bestæmt sig før om han skulle låna ut bilen eller inte men jag la iaf några goda ord før dig. hoppas att det løser sig. gudni ær ett jækla korkhuvud men ni gør det bra som står ut. jag ær i Oslo nu och kænner mig ganska bortkommen men det ska nog ordna sig. en dag i taget. kram kram

2007-08-19 @ 13:15:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0