Nu vill jag hem

Nu har jag inte lust att vara här mer. Steg upp i morse, Ossian hade tagit ledigt (?), började med att tvätta filter. SH kommer ut och klagar för att jag råkade ha varmt vatten. Allt som vanligt med andra ord. Sen går jag in och drar ett blad från almanackan och upptäcker att det är röd dag idag. Ingen har sagt något till mig. Inte ens Ossian. SH borde ju ha sagt nåt, särskilt när jag började jobba imorse, men han är ju dum i huvet så man kan väl inte förvänta sig annat.

Jag saknar mina människor. Jag vill inte vara här. Jag drömde om Katarina inatt, blev så ledsen för att hon fick lov att åka iväg med en buss.

Vad är det för fel på folk?


Kommentarer
Bro

finns massor av konstiga människor... bara att hänga i vettu =)

2007-08-06 @ 18:43:11
mammselen

Nu verkar det lite kämpigt. Men håll ut. Snart kommer Markus och sedan kommer ju jag och Maria. Och sedan är din tid på Island snart slut.
Efter en tid kommer du att ha bara minnen kvar. De flesta goda och bra.... men en och annan lite mindre bra.
Det är så det är...

2007-08-06 @ 20:17:55
Mammselen igen

Och kom ihåg... du är med oss alla, i våra tankar. Varje dag.

2007-08-06 @ 20:18:47
Mammselen igen igen

Puss och kram, förresten!!!

2007-08-06 @ 20:19:21
irene

och jag också (alltså inte så att jag också kommer utan att jag också tänker på dig)
Kom ihåg att du möter precis dem som du behöver för att öva dig nåt på - du måtte träna en hel massa just nu?

2007-08-06 @ 21:45:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0