Wee;)

Jag kommer snart hem tralala! Jag har faktiskt bara fyra arbetsdagar kvar hos SH nu. Sa till honom att jag måste åka hem tidigare och det var helt okej med han. Kanske han är less mig med. Jag tål ju honom faktiskt inte och vissa stunder kan jag inte ens se honom i ögonen när vi pratar med varandra.

Ja allt är ju inte kirrat, har ju inte beställt biljett än, men efter helgen borde det vara klart:)

Så. Läget på Island är regnigt och har vart så hela veckan nästan. Har faktiskt inte gjort så mycket vettigt. Idag skulle jag städa huset men jag dammsugade igår och idag gick jag och gned in ajax lite här och där för att det skulle lukta nystädat:P Det är så det funkar. Blir jag inte väl behandlad har jag inte lust att göra ett bra arbete heller. Och än har jag inte hämnats. Jag känner mig som Gargamel:

-Jag ska hämnas! JAG SKA HÄMNAS!!

42503-671


Men jag vet inte om jag är alltför snäll för det där med hämnd. Fick dock ett gäng tips i den norska illustrerad vetenskap som Markus lämnade efter sig.

Arsenik
Polonium
Tallium
Mfl.

Nej nu ska vi inte vara sådana, jag skojade bara :P

42503-670


Kommentarer
mammselen

Du är för snäll för att kunna hämnas....
Och.... det löser inga problem, heller. Det startar bara mera krig.
Puss på dig, min lilla BIG!

2007-09-01 @ 09:29:16
mammselen igen

Men däremot så borde han få veta hur du har uppfattat hans benötande mot dig.

2007-09-01 @ 09:30:32
irene

Hahaha jag gillar det där med Gargamel

2007-09-01 @ 22:21:41
Dag

Så bra at du får fri :) :) :) :) :O :)
Vi gleder oss til at du kommer hjem Gitta!
hurra hurra hurra

2007-09-02 @ 20:20:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0