Gran Canaria

Jaha då var det bestämt i samma ögonblick som Dag bokade resa imorse. Åå det ska bli härligt med semester men min MAAAAMMMMMMMA kommer ju hit. Hon ska ju se på Luciatåget. Jaja... ska bli härligt att bli lite brun.
Pratade med min chef på b.young och hon sa att det var helt okej. Jag trodde hon skulle bli lite sur iallafall men det var inga problem. Hon är världens bästa chef. Hon och min moster.

 42503-739
Fin pool va? Hoppas den är tillräckligt varm bara.

Men lilla Mammselen då... blir så ledsen när jag tänker på det. Fast hon och Helena får ju lite mer tid då, hon kommer ju inte hem på jul.
Vibeke säger att jag inte får gnälla. Så jag slutar nu.


Kommentarer
Trine

Å det blir deeilig med litt fri, du jobber jo SÅ mye.22 grader på dagen og 16 om natten er det på Grand Canaria nå. Sjekk på www.ticket.no, under reisemålsinformasjon.God tur:)

2007-12-05 @ 13:39:06
mammselen

Äsch... ha inte dåligt samvete för mig...
Vet du vad? Du har ju världens bästa aupirfamilj.
Men DE HAR också VÄRLDENS BÄSTA AU PAIR! En som

ställer upp på ändrade planer med så kort varsel.
Du hade ju planerat annat för länge sedan...
Men vi ses i Jul. Nu ska jag umgås riktigt mycket med Helena. Man får passa på!!!
God tur från mig med!

2007-12-05 @ 19:18:48
irene

Man får tacka. Tack tack tack
och sen har du faktiskt 2 ytterligare värdens bästa chefer också. Dag och Vibeke alltså, för visst är de chefer?

2007-12-05 @ 20:42:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0