Hämtar hunden

Ja, vi sitter hos Helena och vi kommer aldrig iväg för att Markus ska se klart på mythbusters. Eller vad det nu heter.
Not så spännande. Kom hem igår och alla var nog ganska less och trött och lite sura. Min lägenhet var grymt fin, Markus hade tänt ljus och satt upp allt mysigt julpynt och lagat garderoben och hängt upp tavlor och speglar och allt var så fint så fint. Sånt borde man alltid komma hem till.
Så nu ska man jobba i en vecka till och sen åker jag hem till Falun. Yes yes...

42503-751

Indie-Maria som jag inte är sur på:)



Kommentarer
Mi

Tur för mig det ;)

2007-12-17 @ 08:52:35
elin & alva

hej!
har äntligen fått internet!!!!
allt har gått jätte bra å alva och jag trivs jätte bra i lgh och i arvidsjaur!!! =)
alva fyllde 2år idag å det var stor kalas !
hoppas du har de gott
jo jag är ca 450år ;)
kram kram

2007-12-17 @ 21:22:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0