Ja?

Dags att sova, inte længe till jag ska hem nu.
Har jobbat i barnehagen idag och vart på mini-gustjænst med kidsen. Jag fick också julklapp av två av barnen. De ær så søta. Endel. Men Ivar och Viktor ær alltid søtast.
Vad ska jag skriva mera.. Sist jag hørde från Markus hade han tappat bort sin resvæska. Jag vet inte om han har hittat åt den. Han ær liksom kass på att høra av sig. Fast det ær jgmednær jag ær hemma så jag får væl visa någon slag førståelse.
Jag har køpt ett par jeans med midja upp till naveln. Grymt snygga... 
Ja nej, jag måste bestælla resa hem. hejhej...

42503-75642503-755


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0