Jag vill inte ha rubrik.

Idag mina kära vänner har jag blivit väckt av bitch-Kate. Dock en mycket vacker sådan. Kom ihåg det...
Hon bara tjatatde om att vi skulle ner på stan men jag var lite trött efter gårdagens utekväll. Det visade sig bli väldigt trevligt faktiskt. För första gången blev jag uppraggad av en tjej så det var ju väldigt... spännande.
Allafall så kollade vi igenom några affärer jag och Kate men hittade inte så himla mycket.
Kom hem och fick julmat. Igen. Åkte sedan och hälsade på farmor. Hon var inte helt i form tror jag. Var lite smågrinig och så. Ville inte prata om sin ungdom och inte ens om hur mycket hon dansade, så hon var nog ganska nöjd när vi tills slut sa hejdå.

Sen åkte vi hem och åt julmat. Igen.
42503-759

Men vi är glad för det vi. Fast nu har jag efterlyst annan mat.


Kommentarer
helena

Så fina ni är, kära syskon. Jag saknar er! Puss och kram

2007-12-26 @ 21:40:04
URL: http://hellyeah.blogg.se
elin & alva

hej hoppas din jul helg blev bra!!
det blev våran=)
skönt med lugn å ro, ladda batterierna!!
visdoms ord av Paulo Coelho:
"jag finner styrka och mod som jag inte visste jag hade. Det hjälper mig att våga mig ut på själens okända sida. Jag driver med strömmen och kastar ankar vid den ö som strömmarna för mig till!"
kram från arvidsjaur tjejerna =)

2007-12-27 @ 15:50:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0