Jakt, Ica Maxi och fel smör `?

Jag menade inte en rosa bössa. Jag menade en som man når fram till avtryckaren på.

Vi jagade idag igen och Pappa sköt ett rådjur. Blandade känslor. Man blir ju liksom lite ledsen när man hör skottet. Fast det finns så himla många rådjur på Sjulsarvet och viltkött är bra.

Nej allafall så åkte jag Mammselen och Kejtan till Maxi och handlade nyårsmat. Eller Mamma handlade nyårsmat och jag och Kejt köpte godis. Fast jag är inte sugen, inte på mat heller. Nej det är inte Oslo-syndromet, så olycklig känner jag mig inte. Det är bara jag som lever på lys. Hur går det för dig Helmert?

Det är bara jag och Helena som fattar, nanananananaaa...

Lite huvudvärk men inte så att himlen faller ned. Som den kan göra för Pappa om man går in med skorna.

42503-762

Häftigast i stan



Kommentarer
irene

ok, då fattar jag tjejbössa, ungefär som att jag har för små fötter för en del stora motorcyklar.
...men vadå "fel smör"?

2007-12-30 @ 21:55:12
helena

Nej, man kan väl inte påstå att jag lever på lys. Snarare söppeldynga. den är snart slut :P

2007-12-30 @ 22:43:16
URL: http://hellyeah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0