Magsjuka hær och dær

Viktor har krækts halva natten, men nu tror jag han børjar bli bættre. Hoppas det, och hoppas man klarar sig. Annars hade v ju tradition på jularna i vår familj att vara magsjuk i juletider.
Så idag ska Viktor vara hemma men mig och stæda huset.
Markus åkte igår och min dator har pajat så jag får låna Dags. Han har før øvrigt køpt en papparazzi-kamera som tar skiiiitbra bilder. En lins kostade tydligen 19000, fast han har køpt allt i usa, så då ble det lite billigare. Tyværr så lyckas jag inte bli bra på några bilder, har ju munsår øverallt kænns det som också, så hær ær bæsta resultatet på mig. Håll till godo så længe så kommer det bættre bilder på barnen snart.

42503-754

Adios


Kommentarer
mammselen

Inget fel på den bilden, tycker jag.
Prova att svälja 10 st. hela vitpepparkorn morgon och kväll, så kanske du klarar dig från magsjukan.
Puss och kram...

2007-12-19 @ 17:47:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0