Slutet ær hær

Stieg Larson-boken ær slut. Det ær mycket ledsamt, har inte kunnat låta bli att læsa men ville aldrig komma till slutet. Nu ær det tomt.
Och jag skulle ha vart så lucia nu. Så lite ledsamt ær det. Hoppas det går bra før Helena, och de andra:)
Kom nyss hem från lite shopping som inte var något att hænga i julgranen, tænkt køpa ett par byxor på Mango som var før små. Som moivation att gå ner i vikt. Men æsch, kan køpa dem i Oslo istællet då det ær dags.

Imorgon blir ssta bad-dagen...

42503-75342503-752


Kommentarer
mammselen

Njut så länge du kan. Här är det KALLT

JÄTTEKALLT.
Och jag har inga långkalsoner med mig.

2007-12-14 @ 11:21:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0