sushiiii

Idag åkte vi till Borlänge för att käka sushi, det finns nämligen inte i Falun. Kasst va? Det var gott, hade knappt ätit på hela dagen heller för vi var ute och jagade och sen när vi skulle gå hem så skulle vi visst jaga lite till. Och inget sköt vi. Men imorgon mina damer och herrar, då smäller det...

Det finns två grejer jag ska köpa i den närmsta framtiden; skidpaket och en riktigt fin tjejbössa. Kostar endel bägge sakerna men det gör inget. Tycker att jag aldrig har något annars jag verkligen vill spara till.

Annars händer inte så mycket. Jag bråkar och skrattar med mina syskon mest. Och spelar lite betapet.



Kommentarer
irene

"tjejbössa"? Är den rosa eller...?

2007-12-29 @ 19:23:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0