Alla ær sjuka

Nu børjar barnen bli bættre. Ivar ær lite piggare idag men inte helt bra, Viktor hostar. Men inatt blev Helena sjuk. Feber tror jag. Dag blev magsjuk inatt. Och Markus blev också magsjuk inatt. Så det ær væl jag och Vibeke som ær friska æn så længe. Fast jag blev førkyld på riktigt inatt... och sen kænns det ju som man ska bli sjuk nær som helst i den hær miljøn. Blir ingen førlelæsning før mig idag allafall med alla dessa sjuklingar att ta hand om. Och ingen boxning ikvæll antar jag:/


Kommentarer
mamma

Otur på flera sätt. Men det är typiskt att mammorna blir sjuka sist. Först måste de ju ta hand om alla sjuklingar i familjen....

2007-02-13 @ 16:50:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0