Ångest

Ångest flera gånger om dagen, så fort jag tænker på den dær boken och på den dær kursen får jag ångest. Det kænns skitsvårt faktiskt. Så det ær med sorg i hjærtat jag inser att jag kommer att ha ångest fram till i vår och sen kommer jag ha superångest i några veckor. Jipi.



Ja, ni ser ju hur kass jag ær på engelska. Måste slå upp vartannat ord...

Men... jag har gjort en ny upptæckt också:) Folkhøgskolor. Det finns många som verkar intressanta och kommer jag inte in på polis kommer jag førmodligen att børja læsa något inom friluftsliv/natur. Det verkar very nice! Så framtiden ær ljus ljus!

42503-454

Detta ær Glenns exakta stællning just nu. Ingen ångest hær inte!


Kommentarer
Mams

Usch, då.

Men Glenn är mysig...

2007-02-19 @ 19:31:52
mams igen

Nu har jag förstorat upp den lilla bilden på boken. Om det inte är flera ord än så, dom du behöver slå upp, så tycker jag att du är jätteduktig. Men jag förstår att det känns jobbigt i alla fall.

2007-02-19 @ 19:35:25
Mi

Men hallå! Vart tog envisheten vägen? Det är klart att du klarar kursen! Puss och kram!

2007-02-19 @ 20:58:09
Mi

Föresten när jag skrev min B-uppsats så fick jag lov att översätta från tyska till svenska och där var det garanterat vart femte ord som jag översatte! Men det gick det med!

2007-02-19 @ 20:59:21
irene

Jag tycker du är JÄTTEDUKTIG ! och folkhögskolor är definitivt ett suveränt skolsystem!

2007-02-21 @ 21:15:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0