Back in the game

Weeohh. Nu ær jag tillbaka tror jag. Kænns mycket bættre nu. Fast jag ska till skolan imorgon och det kænns fortfarande lite jobbigt før jag vet ju inte hur det kommer att gå.
Men om tre veckor åker vi till Egypten. Innan det ska vi till Gøteborg på Livsstilsmæssa. Sen fyller ju Helena år, det blir påsklov och till slut blir det vår och sommar. Jatack.


Nu ska Helena snart in till Oslo på dejt, sen ska jag upp och se Ugly Betty alldeles utan henne. Ja, jag blir væl utan henne snart om hon kanske flyttar till Oslo eller kanske Snarøya. We´ll see.

42503-436



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0