Bada, någon?

Är något sugen på sommar, Lycksele och Hälla.
Härligt härligt. Om två veckor är vi dock i Egypten. Hoppas man klarar sig utan magsjuka bara!
42503-445

Har sett på slalomen. Alla åker nästan ur så det var inge kul. Jens åkte ur, så nu vet jag inte om jag ids se nåt mer.
Hade så tråkigt i morse när jag vaknade att jag gick och tränade hjärt och lung-räddning på Markus. Han ville sova men det var den enda jag kunde komma på som roade mig. Sen började jag diskutera vårt förhållande med han i stället. Han ville inte prata om det heller. Han ville bara sova, och jag kunde inte andas.

Filmen igår var helt okej, en norsk... Precis det budskapet jag och Jenny behövde:)

Nu ska jag faktiskt läsa min plugg-bok.

Hejhej


Kommentarer
mamma

Vad jag förstår så är det du, och inte Markus, som behöver hjärt -och lungräddning.

2007-02-17 @ 13:57:14
irene

Stackars Markus, det ena dåliga alternativet efter det andra. Inte konstigt att han vill sova.

2007-02-17 @ 14:03:29
mams

Lycka till med pluggandet.
Jag roar med att tvätta,jag.

2007-02-17 @ 15:20:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0