Baka baka liten kaka

Nu ær jag och Helena barnvakt. Barnen sitter och ser på Kaptein Sabeltand som vi har hyrt. Jag ska baka en nøt- och kolapaj och en kladdkaka på Markus vis. Vi ska næmligen få besøk av Macke och hans kompisar ikvæll. De ær på væg hem från Gøteborg och vill ha fika. Så det ær bara att sætta igång:)

Ja, jag fick akut shoppingbehov idag. Jag var deppig:/

Annars har jag och Helena stædat lægenheten så vi har det superfint nu. Deilig! Fast vi kommer inte sova dær i natt, før då tar vi Dag och Vibekes sæng. Vet ju aldrig om barnen får mardrømmar av fimen...



Kommentarer
mammselen

Hoppas att filmen är mera rolig, solig och snäll....
än spännande.

2007-02-03 @ 21:02:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0