BarnTV

Sitter och ser på barntv med barnen. Vibeke ær i Sverige med jobbet idag och Dag ær inte i stånd till att ta hand om barnen, så det blir lite øvertid. Viktor nøs nyss på min hand.... Det ær faktiskt vældigt konstigt att jag inte har blivit smittad æn, jag som ær uppi barnen hela dagarna.

Imorgon ær det alla hjærtans dag ja. Mr Markus kommer hit och gosar med mig. Nja, vi ær væl egentligen inte tillsammans Maria, det ær som vanligt. Jag tycker så mycket om han. Som vanligt alltså, Du ær den enda som orkar fråga om det dær fortfarande;)

GODJUL

42503-443


Kommentarer
Kate

Verkligen snygg bild!

2007-02-13 @ 18:37:47
mamma

GoD Jul själv!

2007-02-13 @ 19:08:53
irene

...vi andra tar det som det är, var och kommer....

2007-02-13 @ 21:45:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0