Gråter man inte i garderoben kan man sova dær istællet

42503-440   42503-439

Glenneth ær søt.

Nu ær det helg, jajjemen! Mer æn halva Drøbak verkar lamslaget av influensan. Viktor har fått magsjuka, Markus har kommit hit och ær sjuk., och førkylningen som jag och Helena har førsøkt fly från hann ikapp Helena imorse. Jag ær dock fri æn så længe. Ta i træ.

Har vart på ett ganska kul Friskis-pass, imorgon blir det långtræning från 11-13. Sen tænkte vi åka in och festa till lite i Oslo under lørdagkvællen, men jag vet inte riktigt vilken taggad-nivå jag och Helena ligger på.

Idag åkte vi pulka i skogen efter parken. Jihoo! Det gick undan det. Andra gången gick det lite før fort och Ivar och Helna råkade køra på en sten som låg gømd under snøn, och Helena fløg som en vante øver Ivar som satt framfør.
Tyværr gick pulkan lite sønder, men annars gick det bra.

Trevlig helg alla!


Kommentarer
mamma

Trevlig helg på dig också.
Fast jag undrar hur det ska gå till. Inga pengar kvar... Halva Dröbak sjuk, barnen magsjuka,Markus också en smittorisk, Helena förkyld, du har ett JÄTTESTORT blåmärke....

Och så håller ni på att köra ihjäl i pulkabacken. Om ni nu inte blir nedslagna i boxningen innan dess....

Håhå jaja....

2007-02-09 @ 20:46:19
irene

Jag saknar ett bildbevis på att Helena överlevde luftfärden. ...eller hur pulkan ser ut i alla fall? ...eller i alla fall stenen? Står skogen kvar? Och har ni börjat påverka Golfstömmen också? Beror växthuseffekten på er framfart?

Ni får börja ta det lite lugnare tror jag, innan pojkarna tar allvarlig skada av sina barnflickor.

2007-02-11 @ 11:27:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0