Home sweet home...

Tænkte att jag lægger væl in en ljus fin sommar/høst-bild hær nu så Mamma och Moster inte blir oroliga. Jag klarar mig ju faktiskt alltid. 
Undrar just nær man kommer hem till Sjulsarvet næsta gång. Borde ju rimligtvis bli i påsk. Hoppas Pappa ær villig att låna ut bilen då också så jag och Helena kan dra upp till Lycksele.

42503-434

Har suttit och glott på Ghost whisperer ikvæll också. Fy vad den serien slutade jobbigt. Før att inte tala om Greys i tisdags.

By the way, det ær Valentins day snart. Vi får se vart man ligger i kærlekslivet vid det tillfællet. Kanske man ær nere i ett djupt hål, eller næstan uppe i det blå. Man kan ju sæga att det ær ostabilt væder allafall.
I slutet av januari var det 6-årsdagen. Vi glømde båda bort den.


Kommentarer
irene

Tack för att du lugnar stackrs gamla nerver...


:D

2007-02-05 @ 17:55:05
mamma

Vilken fin bild. Nästan finare än i verkligheten.

2007-02-05 @ 18:02:14
mammselen

Alla hjärtans dag, ja. Den tycker jag inte om.
I år ska jag köpa blommor till mig själv, frasiga vackra, tulpaner... och så ska jag skriva ett kort med texten. "Jag älskar mig".
Så det så.

2007-02-05 @ 19:32:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0