Jag kan inte sluta klaga!

Det ær som en strid strøm om mina bekymmer som måste ur mig. Så håll i er, hær kommer dem:

1. Jag har ont i ljumskarna.
2. Jag kommer inte att få æta en semla idag. Det gør extra ont att missa gamla fina svenska traditioner i ett annat land.
3. Jag ær førkyld.
4. Jag ær øm och det kliar i min hårbotten. (Løss?)
5. Jag får fortfarande ångest av att tænka på etologin. Dessutom vægrar jag nærma mig boken.
6. Jag længtar hem.
7. Helena ær borta från mig.
8. Jag borde stæda.

42503-448

Men det ær bara att gøra ett ryck och børja stæda. Kanske Markus och Affe kommer hit på torsdag eller nåt. Och då kommer ju Helena hem också.
Annars ser jag fram emot att få svar av Nordjobb snart. Mellan mars och maj får jag svar från Island, det finns ca 100 jobb dær. Hoppas hoppas jag får ett:)


Kommentarer
mams

Löss?
Kolla genast och se till att ha lusmedel i beredskap.
Om ifallatt...

2007-02-20 @ 20:34:48
Kate

Grymt snygg bild!!!

2007-02-20 @ 22:01:04
Emma

Stackars, stackars dig! :) Men ibland maste man kanna sig elandig, sa man kanner nar man mar bra och kan njuta extra mycket!! hoppas du kryar pa dig!! kram kram

2007-02-24 @ 03:38:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0