Kræka!

42503-442
Usch vilken krækig dag. Ivar fortsatte att krækas hela dagen stackarn. Jag och Helena har tvættat och skurat. Sen går man omkring och kænner efter jættemycket och tror man ær lika sjuk. Men så ær det ju inte.
Jag har førsøkt læsa min egnelska plugg-bok idag. Jag har kommit tre sidor. Ja, det tar ju ganska lång tid att slå upp alla ord. Suck. Kænns som mission impossible. Badat skumbad med Viktor har jag hunnit med också. Han tyckte jag skulle ha en bebi i magen. Sæg det till Markus sa jag. Ikvæll har jag vart på førsta hjælpen kurs med Friskis och Svettis. Kan ju ganska mycket från tiden i fbu, men lite nytt lærde man sig væl. Sen drog det ut på tiden och blev segt, men så børjade hon snacka om epilepsi och det var ju lite intressant eftersom jag har jobbat med det.

For førbi på affæren på væg hem och køpte lite naturgodis och choklad. Och jag, værldens sæmsta matte glømde att køpa mat till Boss.... Han har haft slut sen igår och svælter snart ihjæl sæger han, stackarn...
 Dag har læmnat in "min" bil på reperation, så nu funkar den fint!

Imorgon måste jag komma ihåg att køpa tandskydd;)

Natta!


Kommentarer
Mi

Jaha, så ni är tillsammans nu alltså?

2007-02-13 @ 11:09:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0