Ænnu mer elændig

Hur mycket ska man behøva stå ut med? Feber, førkylning och magsjuka. På en och samma vecka. Jag tror jag dør snart. Inatt nær jag kænde att jag høll på att bli sjuk så tænkte jag att jag vægrar! Jag ska till Gøteborg ikvæll. Men... jag tror jag får inse læget. Jag fixar nog inte det. Går bara hær och væntar på att få spy, och allt går så segt, jag måste må illa i flera timmar innan det æntligen hænder något. Och jag hatar att spy.

Kommer førlora pengar på att stælla in resan också. Har en sån biljett som man måste avboka 24 timmar innan. Ja, tjena, då mådde jag ju fin-fint. Men hemresan ska man væl kunna avboka och få pengarna tillbaka. Seriøst? Vem tror på allvar att man ska få alla sjukdomar på en och samma vecka?


Kommentarer
Kate

Det är synd om dig, men inte om mig. Höhöhöhö, Krya på dig Sis!

2007-02-23 @ 13:41:53
Mi

Åhh din stackare, jag tycker verkligen synd om dig. MEN du har inte spytt ännu, så du kan ju faktiskt klara dig! Kram kram!

2007-02-23 @ 14:12:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0