Okej.

Okej. Ingen skola idag. Den børjar tydligen på tisdag, men jag har fixat en massa viktiga saker ændå, så jag ær ganska nøjd. Jag har tex fått mitt student-leg som jag inte ens visste att jag skulle ha. Amen det ær ju jættebra, så kan jag gøra saker billigare sen:)
Men jag ær fortfarande ganska livrædd och skeptiskt. Endel kurslitteratur ær på engelska. Hello? Jag kan inte det språket så bra att jag ska førsøka tyda en massa facktermer... But I´ll try.

Nu sitter jag och væntar på att få skjuts hem. Smarta jag hade ju glømt busspengar. Inget ovanligt før mig att tappa bort och glømma saker.
Hejsvejs


Kommentarer
irene

Hoppsan hejsan - här händer det saker och jag händger inte alls med i pulkabacken.... vadå för skola???

2007-02-01 @ 19:30:10
mams.

Hello there! Of course you´ll fix it.
If your sister can study fysic and mathematic in english, I´m sure you can do the same.
Vad är du livrädd för? Det finns säkert ingen mördare i klassen....
Jag håller tummarna.

2007-02-01 @ 19:40:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0