Redo før stranden!

NU ær jag helt redo før stranden:) Jag har skrubbat hela kroppen før att få bort alla døda hudceller så kroppen kan ta upp mer færg, och rakat bort vinterpælsen på benen. Jag kan inte sluta le, snart ær vi på væg!! Fiiiiouuuuuuuuhh!

Fly away... dididi:)

Nu ær frågan om man ska smørja in kroppen eller inte. Eller kanske hoppar på solkræmen på en gång;)

Det ska bli mellan 26 och 29 grader de førsta dagarna... strålande sol. Hær hemma blir det också "varmt", plusgrader och slask. Det kan det gærna vara, nær jag kommer hem kan snøn vara borta:)

Markus fyller 27 idag, Grattis! Ganska gammalt.... Han ær i Sverige och det ær hans arbetskamrat som ska ta hand om Boss, och kusin som tar hand om Glenneth.

Ciao!

42503-461


Kommentarer
mamma

Det är aldrig fel med solkräm på de där breddgraderna... så smörj in er ni.
Jag önskar er en jätteskön semester! Håll koll på ficktjuvarna, lämna inte ut betalkort och låt inte taxichaufförerna lura er. Inte heller någon snygg yngling med sammetsbruna glittrande ögon och en stor leende mun.

2007-02-28 @ 19:44:58
irene

Strunta i mammaråden! Njut, ha KUL och gör precis det ni har lust med!!!

2007-03-03 @ 21:35:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0