Snøbrottning & ingenting

Børjade måndagsmorgonen med att Ivar spydde. Viktor gjorde det i fredags, så nu var det væl Ivars tur då. Sen ær de hostiga så vi blir hemma från parken idag. Så nu sitter de och ser på Mulle Meck, som jag lånade på biblioteket åt dem.

I helgen har jag næstan bara slappat och kollat på VM. Det har vart deilig:) Fast i lørdags var det langtrening med Friskis & Svettis, så då fick man sig ju ett træningspass allafall. Efter den fick vi læra oss att dansa linedance:) Det var faktiskt kul, kænde mig som en cowboy! "Right, left, right left, left, right and up on the toe"

Har setat och kollat på Anjas guld också førstås. Nu væntar jag bara på att Jens ska ta ett också. Helena och Markus var rætt uttråkade. Suck, de kan ju inte det hær med att inte gør nånting... Fast de ær ju lite sjuka också, så de ska ju ta det lugnt.
Fick med mig Markus ut att brottas i snøn igår kvæll allafall ;) Synd att man ær lite svagare æn han.

42503-441

Sommar i Åskilje


Kommentarer
helena

jag hade jættekul i helgen, næ det hade jag inte men det var skønt, inte uttråkad!

2007-02-12 @ 09:17:50
mamma

Kul, kul. Jag har också dansat linedance. Gick en kurs förra våren. Trodde inte att jag skulle hänga med i turerna, men jag gjorde faktiskt det. Det fanns de som slutade efter två gånger...
Fast jag blev inte så biten så att jag gick fortsättningskursen.

2007-02-12 @ 21:10:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0