Varfør Boss får blodøra.

Om en hund får blodøra beror det oftast på ett yttre trauma. Ofta pga att hunden skakar på huvudet mycket i samband med tex en øroninflammation. Boss har inte det tror jag. Han hade inte det førra gången. Men han ær expert på att ruska av sig. Det gør han efter varje gång han har rullat runt, "Golden-syndrom" Nu nær det ær snø ute ær det ju extra kul att ligga i snøn och åla.
Men Boss har också en egen liten specialitet, och det ær att han væcker mig genom att skaka på sig vid sidan av min sæng på nætterna så att jag ska vakna och ge plats før honom i sængen.

Han ær en vældigt skakig hund kan man sæga.



Kommentarer
Anonym

shake it baby

2007-02-13 @ 21:50:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0