Alldeles før kallt.

Gah, jag fryser. Det ær minus tolv ute, way to cold!!!!! Steg upp tjugo øver fem imorse, hæmtade Emma klockan sex. Jag och Helena førsøkte køra omvægar før att slippa vægtullen, men det gick minsann inte, dær har de tænkt till! Æsch, vi fick snællt betala de 20 kronorna som krævs. Ja, Dag har flyttat passeringsbrickan till den nya bilen...
Så nu sitter jag hær och ær skittrøtt. Har kækat havregrynsgrøt. Snart ska man ge sig ivæg i kylan igen. Med pulka till parken. Emma ska få følja med och åka också:)
Å. Varfør anmælde jag mig på Ung-seminariet i helgen før? Why? Jag vill ju vara ledig! Sen ær man bjuden på fest på lørdag också. Så.... hur ska man gøra...?



Kommentarer
K

Sluta klaga, jag har varit ute hela veckan i 25 minusgrader! Det var först idag det blev varmare, bara -10 =)

2007-01-25 @ 16:32:13
Mammselen

Vaddå, hur ska man göra?
Lätt som en plätt:
Om du vill gå på festen, så gör du ju det. Men du ser till att gå hem tidigt och sova ordentligt så att du kan var med på ungseminariet också... Pigg och fräsch. Annars blir allt bara jobbigt.
Det kommer fler fester, men ungseminariet kanske inte återkommer.

Här har det också varit kallt, men inte 25 minusgrader. Bara 12-18...Och jag jobbar ju inte ute, så det är ingen fara.

2007-01-25 @ 18:10:25
irene

Vi har haft -30 liks !

2007-01-25 @ 20:44:57
K

Jo, nog har vi haft mer än -30 men jag tänkte att jag inte skulle skrämma ihjäl syster... =)

2007-01-25 @ 23:17:22
Mi

Ja det vore skoj att prata ngn dag! Puss och kram!

2007-01-26 @ 19:05:37
Anonym

Postat av: K
Jo, nog har vi haft mer än -30 men jag tänkte att jag inte skulle skrämma ihjäl syster... =)

Du om någon borde ju veta att ni haft mindre än minus 30 och mer....mattegeni !!!! ;)

2007-01-28 @ 22:25:54
Albert Einstein

Postat av: K
Jo, nog har vi haft mer än -30 men jag tänkte att jag inte skulle skrämma ihjäl syster... =)

Du om någon borde ju veta att ni haft mindre än minus 30 och mer....mattegeni !!!! ;)

2007-01-28 @ 22:26:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0