Bada bubbel

Hektisk dag. Storm. Det blåste sjuk mycket imorse, och regnade. Fick trycka upp dørren før att komma ut. Var inge kul alls. Men barnen skulle till parken och dit kom de tillslut. Sen fixade jag och Helena våra papper och vi for till Amfi. Det gick nog ganska bra før Helena tror jag. De søkte visst extrahjælp, men det funkar ju det med. Jag skickade ivæg mina papper...
Sen åkte vi och hæmtade barnen. Men bilen tro det eller ej. Så nu har de fått åka bil med Gitta också:)
Det var så skønt att få komma hem efter ovædret, barnen och Helena badade badkar med skum. Sen drog vi på turn. Dvs barngympa som de børjade på idag. Små barn, kaos. Alla barn var helt vilda och sprang omkring helt okontrollerat. Man skulle bara kunna slænga in dem i gympasalen och låta dem springa av sig i en timme. Det fanns ju några ledare som førsøkte få lite organisation på det hela men det hjælpte føga. Barnen var nøjda allafall.
Och av åtta flickor hade sju stycken små rosa klæder med prinsesskjol på sig typ. Weird.

42503-386

Helena har fått en egen matdag. Imorgon ska vi førsøka oss på kroppkakor. Wish us good luck!


Kommentarer
irene

Vill man ha rosa tyllkjol på sig så ska man ha det! Till o med om man är gosse....

2007-01-08 @ 19:56:04
Mammselen

I wish you good luck!
Härligt... barngympa... små prinsessor och små prinsar...

2007-01-08 @ 20:31:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0