Blond?

Jag ær sugen på att bli lite blondare. Gjorde blonda slingor førra sommaren, och det var rætt skoj:)
Men det kanske får vænta till våren...

42503-388

Vædret ær piss idag med, storm och regn. Jag høll faktiskt på att blåsa omkull tidigare idag. Imorse var jag rædd att jag var på væg att få influensa också. Men jag var nog bara hungrig. Nu kænns det som jag eventuellt ska bli førkyld istællet och det ær ju helt otroligt. Har ju inte vart annat de senaste veckorna.
Men ja, jag ska fixa den dær hæx-brygden...
Jag och Helena gjorde en kyckling-gryta idag, helt improviserat, jag ær skitnøjd, før den blev faktiskt god!
Idag ska vi koka potatisar, det blir kroppkakor imorgon istællet. Vi ska næmligen på Friskis ikvæll.

NU SKA JAG LÆSA EN BOK!

Johanna, du får gærna ta upp plats i min blogg, finns det hjærterum, finns det stjærterum:)



Kommentarer
mamma

Här har det störtregnet hela dagen... Jag har efterlyst min julklappsbok. Den var slut och har inte tryckts upp igen. Men... vilken tur... det fanns två kvar i Borlänge, så nu är en reserverad för mig och och jag blir inte utan!
För övrigt är allt sig likt.... i gamla Svedala.

2007-01-09 @ 19:44:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0