Det ær freeeedag:)

Ja nu igen:) Planen før helgen ær fest i Oslo. Æn vet jag inte vart, men det visar sig.
Ska också ta en liten svæng på stan før att kolla in slutrean, men har lovat Boss en promenad till Frognerparken också.
Imorse trodde jag allt skulle gå åt skogen, men allt gick prima istællet, så fast jag snart ska upp och stæda ær jag på tip top-humør. Det hoppas jag att Helena ær också, før hon ær næmligen på intervju før ett bemanningsføretag.
Det jobbigaste med den hær dagen ær att jag måste på Friskis ikvæll, och det ær jag inte sugen på...

Ciiiiiiiiiiaooooo!


Kommentarer
mamma

Vars är ni? Inga nya blobbar....

2007-01-21 @ 20:32:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0