Farmor, snart 103 år

Lite bilder från juldagen nær vi var och hælsade på Farmor. Har en film också som jag filmade med kameran dær hon berættar hur kul det ær att dansa och att vi borde dansa, hoppa och ha roligt.
Farmor fyller 103 år i april. She´s the stålfarmor. En otroligt liten sådan. Man kænner sig som en jætte bredvid henne.

42503-384

   
Ja, hon ær lite trøtt, men nog har man væl lov att vara det vid den åldern?
(Fast inte så trøtt att hon inte klarar att ta rullatorn och gå till køket mitt i natten och ta sockerpaketet..;))


Kommentarer
mamma

Farmor blir bara mindre och mindre...och krokigare och krokigare...
Men hon är ändå pigg. För sin ålder.
Hoppas att ni brås på henne.

2007-01-04 @ 20:46:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0