Førsta skoldagen

IHHH!
Imorgon har jag min førsta skoldag och jag kænde suckarna djupt ner från magroten.
Samma jobbiga kænsla som før Friskis-seminariet. MEN, jag tænkte inte ge upp.
Jag gick upp och pratade med Vibeke, och hon har plockat fram tre fina skrivblock åt mig och en penna, fast jag vågar liksom inte skriva mitt namn på boken æn, ifall det skulle bli fel.

Och kanske jag inte klarar kursen. Man ska ju ha vissa førkunskaper som jag visserligen hade før fem år sedan. Men nu?
Men iallafall, om jag inte fixar kursen så gør det inte sådær jættemycket. Kanske jag allafall har lært mig att universitet och studier inte ær skitfarligt.

42503-431

Godnatt!


Kommentarer
Mi

Good Luck! Det kommer att gå finfint! Puss och kram!

2007-02-01 @ 08:26:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0