Gott nytt 2007

Nu har jag haft den här bloggen i ett år:) Gårdagkvällen spenderades hemma. Vi lagade tre-rättersmiddag till Mamma. Så ingen hejdundrande fest blev det, så behöver man inte vara bakis idag. Klockan tolv drar vi till Oslo. Helena flyttar utomlands;) Glenn med. Ja, fråga mig inte hur jag ska orka resa till halv tio ikväll. Med över två timmars väntan i Karlsdag där jag till tror att de renoverar väntrummet så där kommer man inte in. Får hoppas på Donken. Oerhört smart av Karlstad kommun att komma på att de ska fixa det där när jultrafiken är som värst. Så folk får stå ute och vänta, i kylan. Nötter...
Jag brukar gå på bio de där två vänttimmarna, men nu har vi ju Glenn med oss. Jag tror inte att katter får komma gå på bio, dessvärre.

Nästa gång man kommer hem blir väl till påsk, I guess... Då ska jag ta turen upp till Lycksele också.

Gott nytt år!


Kommentarer
elin & alva

hej vännen !
hoppas du får en god fortsättning!!
måste säga att vi kanske måste placera om Siv!
emil verkar bli mer å mer känslig mot henne!
ska försöka hitta ett bra hem åt henne!
om du vet nån som vill ta hand om henne skulle jag uppskatta det!
kram på dig!

2007-01-01 @ 11:52:06
irene igen

Gott nytt år - och välkommen till Lycksele

2007-01-02 @ 18:06:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0