Halt hund, hungrig Big

Boss haltar. Han har gjort det mer eller mindre ganska længe. Men nu har det blivit værre, han vrickar tassen ganska ofta, haltar litegrann och sen blir det bættre Men inte helt bra. Vi får se vad jag ska hitta på.

42503-418

42503-417


Nu ær barna i parken och jag ær hungrig. De blir en enchilada från i lørdags. Och mackor med go-skinka på. Ikvæll, så; børjar køren igen:) Kul! Oj, jag tror jag måste sjunga lite med Helena så hon inte kænner sig helt lost... lalalaaaaaaaaaaa!


Kommentarer
Anonym

Stackars Boss!

2007-01-15 @ 18:24:59
irene

Vilken tur för grabbarna att ni är två numera. Dubbelt upp med bus och kul.

...men stackars Boss...

2007-01-15 @ 19:16:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0