Helena jobbar øver

Idag fick Helena jobb:) Hon skulle ha slutat fyra, men jobbar visst redan øver. Det ær lite blandade kænslor att hon har fått jobb. Saknar ju henne på dagen. Men å andra sidan ær det bra hon tjænar egna pengar så min stackars plånbok slipper bli så smal. Men idag fick jag erbjudande om extrajobb som barnvakt allafall, det ær ju bra det.

Snart ska jag på Friskis, och efter det ær det Friskis-årsmøte. I helgen ska jag på ett "ung" seminarium i Oslo før Friskis också. Jøsses vad jag blivit føreningsaktiv...
Idag har jag åkt en massa pulka med barnen, det ær kul det.

Kænner mig inte jætteladdad før ett træningspass, men ær man værd så ær man!

42503-422



Kommentarer
mammselen

Grattis till Helena!!!
Vad är det för slags jobb hon har fått?

2007-01-23 @ 17:15:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0