Ja, det var tænkt så att

vi skulle se film ikvæll, Breakup-filmen. Men det ville inte lilla blå bilen. Det har kommit snø och vi kom inte ens upp før førsta backen. Nej, knappt en meter. Så vi blir hemma. Men vi har stædat hela lægenheten så det ær fræscht hær allafall. Imorgon ska vi till Ikea ju. Pynta pynta:)
Hær ær lite saker vi kommer att handla in:

42503-41042503-40942503-40842503-40742503-406

Annars hade vi tænkt vara i Drøbak i helgen. Vi ska visserligen till Ski och kolla in lite shopping men annars får vi vara hemmavid. Markus kommer ut också. Lørdag till søndag ær familjen borta också, så vi har liksom FF! Det blir grejer det:P



Kommentarer
Anonym

Inte för attt jag har med det att göra, men.... nog verkar det vara lite överdrivet shoppande allt. Behöver jag det här? är en bra fråga att ställa sig.
Och så finns det ju en massa annat att göra på fritiden, om man skulle vilja vidga sina vyer lite. Det bestående minnet av Norge ska väl inte vara att minnas en massa affärer???

Sagt av mammselen, den kloka.

2007-01-11 @ 21:30:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0