Ja, jag är lite seg

Himla seg på att blogga för att vara exakt. Inatt har mina drömmar bara handlat om att jag skolkar från Friskis & Svettis. För det är det jag gör i detta nu, och det har jag lite ångest över. Men usch, jag kände bara att jag inte vill åka på det seminariet. Jag behövde sova och hade jag åkt dit hade jag blivit tvungen att stiga upp klockan 7 och sen skulle jag försöka hitta det där stället också. Sen vet jag faktiskt inte om jag hade bidragit med så mycket heller. Jag borde förstås aldrig ha anmält mig. Men nu vet jag det till nästa gång.

Det blev ingen fest igår heller, den är flyttat till nästa lördag. Däremot blev vi bjudna på en annan fest, men vi var lite slöa och tog det bara lugnt hemma. Lagade dubbel sats enchiladas och åt glass och såg på tv.
Nu har jag alltså sovit till halv elva och jag känner mig så utvilad. Har inte ens en gnutta ont i huvudet, vilket jag nästan jämt har när jag vaknar, särskilt på helgerna. Vaknade vid nio nån gång och tänkte att jag skulle dra till kyrkan och sjunga, men jag hoppade det också.

Så i helgen har jag typ inte gjort nåt. Och det känns väldigt skönt.


Kommentarer
mammselen

Man ska inte göra någonting ibland. Bara slappa....
Rätt,alltså.

2007-01-28 @ 12:41:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0